Sunday, July 14, 2013

Renaissance sjalet (aka overspring)

Jeg BURDE jo arbejde på 'det uendelige tæppe'. Og hvis jeg ikke hækler på det, så kunne jeg nok også finde et enkelt strikketøj eller to (eller ti), der ligger gemt og glemt i en skuffe eller kurv og kunne gøres færdigt... Det er ikke fordi jeg mangler uafsluttet håndarbejde... 

Men nogen gange er det bare så trist og kedeligt at være 'fornuftig' og 'pæn-pige-agtig' og gøre een ting færdig, før man starter noget nyt op. Såeh... det er livet altså for kort til.
Jeg har købt Filisilk garn i en smuk grøn farve hos Ellen, og mønsteret på Renaissance sjalet er en del af en 'Mystery KAL' - altså et projekt, hvor man ikke kender opskriften på forhånd, og hvor man får den tilsendt i enkeltdele med en uges mellemrum. Det er Anne-Lise Maigaard, der har designet sjalet, og jeg glæder mig til at se hvad det er jeg er gået i gang med. Jeg har set mange sjaler designet af Anne-Lise Maigaard på ravelry, og de er alle smukke, så jeg glæder mig.

No comments:

Post a Comment