Monday, May 20, 2013

Udekontoret indtages

Jeg har brugt formiddagen på at ri bittesmå sting på et stort silketørklæde. Det er et af flere shibori-eksperimenter, som jeg skal afprøve næste weekend sammen med nogle af pigerne fra filtecirklen i Valby. Jeg glæder mig!


Jeg håber på at kunne skabe nogle stykker stof, der ligner dette eller dette i udtryk, men det er mit første forsøg, så jeg er ret spændt på om 'det vil' som jeg vil....

Resten af eftermiddagen vil jeg bruge på 'udekontoret' - og jeg kan se, at jeg får godt selskab.



Det har været en rigtig dejlig - og produktiv! - pinseferie. Selv om jeg normalt elsker min hverdag, så er det faktisk lidt ærgerligt at skulle tilbage på det rigtige kontor i morgen. Jeg har tusind ting, som jeg gerne lige ville nå at gøre færdige inden. Hvis man dog bare havde en dag mere...


No comments:

Post a Comment