Tuesday, May 14, 2013

Tirsdagen, der gerne ville være fredag...

Det er tirsdag, men jeg er lige så træt, som havde det været fredag. Det må være weekendens mange fødselsdagsfester kombineret med en spontan beslutning om at tage en pilates time i går - nok årets første - der sætter sig sine spor lige nu. Så nu sidder jeg her og hænger over 'det uendelige tæppe' og har ondt over det hele, mens jeg overvejer, om jeg bare skulle gå i seng. Jeg har ellers dejligt selskab, for Liv er hjemme og ligger lige nu mageligt henslængt og strikker i nabosofaen, mens hun ser Game of Thrones. Det er ret hyggeligt, selvom der ikke er mange ord i nogen af os denne aften.
Jeg har som sagt gang i det uendelige tæppe. Det går stille og roligt fremad, men jeg skal vist snart have gang i nogle sjovere farver.  

Jeg har stadig en bunke røde, orange og gule nøgler garn liggende i hæklekurven, som jeg overvejer skal bruges... Eller måske en pink?

No comments:

Post a Comment