Sunday, April 14, 2013

Årets første loppe

Ugen er gået med at hæfte ender. Og også lidt med at sy belægninger op. Og så 'sove fjernsyn', for der var lige en anelse for meget arbejde, og jeg var bare træt om aftenen... Men nu er 'giraffen' snart klar til at blive afleveret til den forventningsfulde teenager. Hun glæder sig rigtig meget, og det gør mig selvfølgelig glad.

Men for nu at vise noget lidt andet end giraf-billeder, så kommer her et par billeder af et lille fint loppe-fund, som jeg gjorde, da jeg lige før påske var på loppemarked sammen med en af mine filteveninder. Jeg leder altid efter sjove håndarbejdsting, når jeg er på loppemarked. Egentlig mest gamle redskaber (f.eks slyngstokke, karter, broderi-rammer, hæklenåle til tunesisk hækling....), men hvis jeg finder et sjovt materiale, der kan genbruges - eller som denne gang - noget håndarbejde, som nogen har lavet, der kan bruges til inspiration - eller bare er fint, så kan jeg også finde på at købe det.


Jeg synes, denne lille selskabstaske simpelthen bare er fin. Egentlig meget enkel i designet, men det 'virker' godt.



Den har meget fine detaljer, og er helt igennem håndsyet så vidt jeg kan se. Jeg ved ikke helt i hvilken sammenhæng, at jeg ville få brug for sådan en taske, men i virkeligheden er det måske bare et spørgsmål om bruge den og ikke tænke så meget. Der er fint plads til en pung, mobil og nøgler i den - og meget mere har jeg vel ikke brug for til en biograftur eller et cafebesøg? :)

Og nu vil jeg sætte mig til at sy det sidste ærme i 'giraffen', mens jeg vil dagdrømme lidt om hvad det næste projekt skal være. God aften til Jer derude!

No comments:

Post a Comment