Wednesday, June 6, 2012

Overspring....

Det er en mærkelig dag i dag. Jeg skal arbejde hjemme og tage den lidt med ro, men er frygteligt rastløs og kan slet ikke koncentrere mig om den ellers ret simple opgave, som jeg burde lave. Så nu kommer der en lille status med to billeder af mit 'overpringshandlingsprojekt', nemlig Gratitude-sjalet, som jeg næsten er færdig med. Næsten!




Jeg blev færdig med selve kanten i weekenden og er nu begyndt at strikke på selve sjalet. Det foregår ved, at jeg har samlet masker op i hele sjalets længde og nu strikker jeg bunden i vendestrik. Det bliver så fint og blødt, og jeg synes egentlig at farvespillet i det håndfarvede garn kommer meget fint frem i den glatstrikkede bund.

Og hvordan kommer jeg videre med dagens arbejde? For det ville være synd at sige, at jeg får lavet meget med denne utrolige rastløshed i kroppen. Lige nu overvejer jeg lidt hvad der vil fungere bedst for mig - at dele dagens arbejdsopgave op i mindre dele og så 'få lov' til at strikke lidt mellem hver færdiglavet delopgave - eller bare at sige NUL STRIK før hele opgaven er lavet? Eller måske skulle jeg gå en tur eller støvsuge eller noget andet 'fysisk' og se om rastløsheden kunne bekæmpes på den måde? Det vil jeg lige tænke over...

No comments:

Post a Comment